События вплетаются в очевидность.


31 августа 2014г. запущен литературно-публицистический блог украинской полиэтнической интеллигенции
ВелеШтылвелдПресс. Блог получил широкое сетевое признание.
В нем прошли публикации: Веле Штылвелда, И
рины Диденко, Андрея Беличенко, Мечислава Гумулинского,
Евгения Максимилианова, Бориса Финкельштейна, Юрия Контишева, Юрия Проскурякова, Бориса Данковича,
Олександра Холоднюка и др. Из Израиля публикуется Михаил Король.
Авторы блога представлены в журналах: SUB ROSA №№ 6-7 2016 ("Цветы без стрелок"), главред - А. Беличенко),
МАГА-РІЧЪ №1 2016 ("Спутник жизни"), № 1 2017, главред - А. Беличенко) и ранее в других изданиях.

Приглашаем к сотрудничеству авторов, журналистов, людей искусства.

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР
Для приобретения книги - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

понедельник, 27 июня 2022 г.

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь, ч.45-у

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь, ч.45-у

Я не хочу знати, що трапиться зі мною… Я хочу знати, як після того, що трапилося, мені доведеться вибиратися з цього... Карл Густав Юнг - ось і все, що мабуть треба знати:
Для початку, поки людина живе на землі, з нею обов'язково щось трапляється: саме життя людини на цій планеті, це особлива пригода, але у кожної пригоди існують свої власні закони, власні правила, свої власні шляхи і свої канони… І поки ми живемо згідно з усіма цими правилами, ми дуже сподіваємося на всілякі особливі винятки… Але насправді все облаштовано таким належним чином, щоб завжди вистачало одних цих правил, і щоб винятків та поправок до них було завжди мінімум мініморм, на який ніколи не можна сподіватися, а тим більше спиратися і оперувати їм після ночі повітряних тривог, якщо тільки теоретично уявити, що стріляв цієї ночі по Україні один єдиний гіпер-реактивний літак-ракетоносець, який випустив більш за п'ятдесят крилатих ракет, але при цьому не спала вся Україна - з третьої години ночі до восьмої ранку…
Тут тільки можна по-блюзнірськи побажати всіляких проблем отим  пілотам по суті екіпажу масового вбивці мирного населення. Чисто езотерично вихід можна спробувати знайти у природному кармічному покаранні конкретного авіаекіпажу та військових і політичних вбив-керівників, що стояли за ним. Але, на жаль, ніякої надприродної смерті не буває - ну, спробуй цим сьогодні когось навіть не вбити, а просто здивувати. Світ став неприродно товстошкірим і недивно непробивним.
І в той час, коли нам треба було у ліжках своїх лежати, мирно спати і дивитися яскраві місячні , і тим вдаватися до сонамбулічної релаксації, ми тупо звиваємося в усіляких недбалих позах  на підлозі у передпокої або у ванній кімнаті чи у темних кухонних закутках, у тупо стисненому просторі між двома бетонними стінами без надії на невідоме в нинішніх умовах милосердя. А перерваний настільки варварським чином сон замінює нам миготіння постів на Фейсбуці, яке тільки віддалено може бути схожим на якесь сновидіння, але ця стахатична послідовність картинок на ФеБіе тільки сумно перегортає болі передвіри нинішньої ситуації, що складається з абсурдних напівснів на яву, які ми і бачемо у спотвореному трансі реальності.
Так, їх – ті марення  у віддаленому наближенні дійсно можна прийняти за сон, але вони мають якесь в'язке, настирливе плоскобачення, яке не зв'язується в єдину позамежну картинку світу, з властивими для неї цілющими кармічними джерелами. Оті марення просто миготять на кшталт дивного калейдоскопа, змушуючи рецептори мозку сублімувати цей відеоряд у звичні для себе акорди як би навколишнього, та насправді трохи віддаленого життя.
Напевно, ці акорди жахливі… Напевно, нічого б не трапилося, якби я не побачив у них себе і не зумів розглянути в них якісь особливо яскраві деталі: адже в сновидіннях я ніколи не наполягаю на тому, щоб щільно сприймати об'єкти нічних сновидінь, що пропонуються мені. Я просто входжу в їх декорації, і залишаюся в них до ранку, і вони створюють мені якусь площину, в якій, як на мене, чи то так дійсно здається, я завжди  напевно бачу окремі деталі... І іноді тоді сонний шлунок вивергає назовні розслаблений нівець розтривожених образів, крізь які я так і не зумів за ніч прорватися.
Але мені вони навіть цікаві. Дуже часто уві сні зустрічаються мандрівники, які йдуть мені назустріч. Ви знаєте, зазвичай я хочу подивитися їм у вічі, але замість живих осмислених очей на мене натикаються очниці у вигляді замкових свердловин, крізь які я навчився проходити в антуражні простори сновидичних залів, оскільки всі ці замкові свердловини очей я відкриваю єдиним зусиллям волі.
Саме туди я бажаю пройти, саме там я волію затриматися для того, щоб заглянути саме і тільки туди і залишитися там до часу пробудження.
Дуже часто я опиняюся у подібних просторах, але вже не страждаю на клаустрофобію недосвідченого морфіда, оскільки відтепер на мене немов би працює якесь зведення правил, за якими я не намагаюся грати в закони лабіринту, і вже не йду строго по одній стінці, чіпко обмацуючи її при просування вперед.
Ні, мені ніби подається черговий маркер, коли назустріч мені мелькають чергові чиїсь очі, які при наближенні стають черговими замочними свердловинами, через які напередодні я вже навчився проходити без затримки… Можливо, це йдуть якісь сноведичні морлоки, які бачать мене у відповідь на те, що і я, як би морфід, бачу їх, бо перед яким уві сні крізь мої порожні очі так само проходять відповідні мені сутності ... Поки сам я прямую в зустрічний мені світ сновидінь…
Всі ці роки, коли я досліджував це питання, у мене виникало почуття, що увійти в порожні очі - це ніби отримати певний код: проходь повз цей не твій світ, і не затримуйся... Але одного разу, коли крізь сон ти починаєш нарешті пробиватися до реального світу, то натикаєшся вже не на об'ємних порожнистих людей із замочними свердловинами очей, а на якісь не фанерні муляжі облич. Ось ці обличчя та ці ненамальовані на них очі, і починають реально турбувати тебе…
Морфіди ... іноді крізь сни їх можна підглянути і розглянути навіть їх окремі деталі, щоб переконатися, що цього разу це не порожні проходи в пусті стільники простору, а в якісь людські хвіртки у відповідності до твоєї душі.
Одним словом, якщо ти натрапив на подібні хвіртки уві сні, значить і в реальності тобі слід чекати зустрічі з подібними людськими істотами, що прямують у відповідь зустрічно тобі на парах, хоча спочатку, чисто тобі здаватиметься, що все це раптово визначене уві сні і явлене, залишається в реальності прихованим, незначним, а й до того ще невиразним…
Насправді, це й будуть лише тобі потрібні контакти, які одного разу вистрілять своєю значимістю хоча б на мить і перенесуться у твій внутрішній всесвіт, вливаючи з нього все нові й нові фарби в житті чергові рас фарби, в яких і тобі буду уготована роль, без присутності в світ якої, навколишня реальність відтепер стане біднішою… Не бійся цієї зовні рольової фанерності. Це куди краще, ніж безцільно тинятися через порожні очні свердловини десь ніде, де й ім'я твоє ніби ніяк…
Так що тобі доведеться відшукати уві сні всі ці фанерні силуети, але ніби без мети, а з одного переляку у тому віртуальному північному чикі-пікі... А як самі ці майже вірні маркери відчуття майбутнього увійдуть в це життя - не тобі про те турбуватися ...
Пані та панове, любіть свої сновидіння, дозволяйте собі з ними грати, але не заграватися, записуйте окремі клаптики самих крихітних сновидінь і назавжди пам'ятайте, що до  сновидіння вам не дано дотягнуться і навіть не завжди дано повторити його химерні ошметки… Ось чому, все, ви хоч якось заповните, відразу рішуче і сміливо ставте в собі на повторну багаторазову прокрутку. Хоча це і буде лише мала дещиця того, що вам реально наснилося.
Не впадайте у відчай, а просто вважайте, що ви знайшли під собою суху міцну шлюпку: так що сідайте в ній позручніше ... І постарайтеся продовжити свій сновидичний заплив досвідченого земного морфіда ...
Доброго і світлого вам пробудження, мир вашому дому, а штил андер велд! На тому й амінь… Бо… Все це ще не кінець…

Комментариев нет:

Отправить комментарий