События вплетаются в очевидность.


31 августа 2014г. запущен литературно-публицистический блог украинской полиэтнической интеллигенции
ВелеШтылвелдПресс. Блог получил широкое сетевое признание.
В нем прошли публикации: Веле Штылвелда, И
рины Диденко, Андрея Беличенко, Мечислава Гумулинского,
Евгения Максимилианова, Бориса Финкельштейна, Юрия Контишева, Юрия Проскурякова, Бориса Данковича,
Олександра Холоднюка и др. Из Израиля публикуется Михаил Король.
Авторы блога представлены в журналах: SUB ROSA №№ 6-7 2016 ("Цветы без стрелок"), главред - А. Беличенко),
МАГА-РІЧЪ №1 2016 ("Спутник жизни"), № 1 2017, главред - А. Беличенко) и ранее в других изданиях.

Приглашаем к сотрудничеству авторов, журналистов, людей искусства.

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР
Для приобретения книги - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

воскресенье, 3 июля 2022 г.

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь,ч.3у

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь,ч.3у

Отже, те, про що ми говорили раніше, має право на наступне підтвердження. Про те, що сновидіння не просто відеокартинки, які виникають з нічого, з одного морального розголосу, очищення та подальшого його огранювання до певного допустимого стану.
Ось це етичне огранювання і є тим, що робить ці сновидіння реально корисним для психіки або своїх наступних дій, або жахливим чаклунським колом, за яким грають за законами хорор, тоді як усередині присутня змодульована за законами людської моралі доброта, в той час, як зовні все ще, як за часів цивілізації майя грають у страшний магічний футбол відрізаними ворожими головами... Усього цього навколишнього жаху і страху, Деймоса і Фобоса могло б і не бути, але вони неодмінно виникають у підсвідомості і раптово візуалізуються при певних моральних шорах, які можна уникати, хіба що у холодному липкому поті.
Можна, наприклад, побачити зовсім несподівані сновидіння про загиблих раніше знайомих тобі людей. І тоді для початку у цих фільтрах дзеркал дуже важливо не загубитися!
І, перед тим, як йти кудись далі, дуже важливо мати свої власні моральні установки і допустимості, які сам ти дозволятимеш собі побачити у своєму власному сні. Адже будь-яка голограма повинна мати свої власні правила виникнення, і свої правила подальшого сприйняття. речі…
Одного разу мені якось трапився сон, наче сноведичне прозріння, коли я побачив десь на березі італійської рив'єри власну тітоньку Аду з благословенного заокеанського Чикаго, яка ховалася прямо на узбережжі в деякому пограничному відриві від хоча б суміжної з нашим світом реальності на прибережному пірсі в досконалій внутрішній самості. Мені вдалося розглядіти її. Вона сумно стояла мов заклякла на місті з сумкою-клач білого кольору, в якій були заховані її накопиченні за життя таємниці, які вона нікому не хотіла лишати і тим пак відкривати, але які вона так і не зуміла після життя сховати ...
Ось і вихопилося у мене зателефонувати моєму племіннику в Чикаго, і відверто і досить переконливо сказати йому, що я бачив і той клач, і йогопокійну   цей небіжчицю… Дався мені чомусь отой чортів клач! І я навіть описав племінику його форму. Я, що ніколи не жив в Америці, зумів цим не тільки переконати Алекса, а й раптово злякати його, бо що після мого дзвінка мій кузен просто розчинився в американському континуумі, немов дешева чорна кава в гарячій склянці води … З того часу про нього ніхто з наших родичів і приятелів, що живуть у Києві, чи Чикаго сном-духом не чув.
Він не з’явився більше ані сам власною персоною, ані його діти, які на той час вже пройшли обряди католицької та іудейської конфірмації, ні навіть його ірландська дружина, ревна католичка. Мій сон раптово вразив усіх їх! І відрізав від моєї повсякденної планетарної реальності ... Напевно, так вже вийшло, що я сам порушив головний закон сновидця, і не дав собі прикордонних морально-знакових рамок не відвідувати ті зони бачення, які мали загострено спірний зміст чи тлучачення за своїми моральними підтекстами. Мені ж слід було передавати це кармічне сновидіння людині морально неподготовленному.
Можливо, там і було щось, що могло статися тільки між сином і матір'ю, і це треба було перш за все якимось чином трансформувати в просторове реальне відчуття, чим відразу зробити його ствердно базовим кодом Провісника: більш зауволйованим, мовляв, бачив чи бувальщину, чи захалявщину, не спрямовану на самого Алекса, а ніби крізь простір, який проходив десь поруч…
А інакше це виглядало немов за стандартом українського прислів'я: вміла готувати, та не вміла подавати... Тому за формою подачі вийшло, що це навіть якщо і не кармічний кримінал, то, як мінімум, сімейно-знаковий компромат на той світ, до того ж я належав, та не передбачив, як це може вплинути на психіку мого візаві, і які викличе у нього приховані почуття.
Так що завжди обрамляйте ваші сновидіння моральними рамками, і ніколи не наполягайте на тому, що ви напевно бачили, якщо це може досить дошкульно торкнутися почуттів третіх для вас персон... або публічних, або для вас особисто знакових,, що стосуються саме вас чи недоторканних вами в силу родових чи інших етичних табу. Останню частину такого сновидіння супроводжуйте додатковою соціальною і емоційною бронею…

Комментариев нет:

Отправить комментарий