События вплетаются в очевидность.


31 августа 2014г. запущен литературно-публицистический блог украинской полиэтнической интеллигенции
ВелеШтылвелдПресс. Блог получил широкое сетевое признание.
В нем прошли публикации: Веле Штылвелда, И
рины Диденко, Андрея Беличенко, Мечислава Гумулинского,
Евгения Максимилианова, Бориса Финкельштейна, Юрия Контишева, Юрия Проскурякова, Бориса Данковича,
Олександра Холоднюка и др. Из Израиля публикуется Михаил Король.
Авторы блога представлены в журналах: SUB ROSA №№ 6-7 2016 ("Цветы без стрелок"), главред - А. Беличенко),
МАГА-РІЧЪ №1 2016 ("Спутник жизни"), № 1 2017, главред - А. Беличенко) и ранее в других изданиях.

Приглашаем к сотрудничеству авторов, журналистов, людей искусства.

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР
Для приобретения книги - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

суббота, 16 июля 2022 г.

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь, ч.11у

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь, ч.11у

Я вивчав раніше так звані застрягаючі сни, коли людина бачить один і той же сон кілька разів поспіль або з невеликим тимчасовим інтервалом. внутрішньо не готовий і не знає, куди йому по життю рухатися, і що всередині його ним заволодів страх. виїхав у Замеж…
Але це не всі сновидіння, які існують у зоні душевного прикордоння.
Існують так звані сни з розрядкою Це найприємніші сни колись те, що дуже багато і довго у тебе не виходило, раптом підриває мозок і знаходить вирішення проблеми як у собі, так і навколо себе ... Це переможні сновидіння: значить, ти прийшов до себе раніше Чим про це дізналися інші і виробив таку поведінку, яка допоможе тобі прожити той епізод часу, в якому інші все ще блукають у невірі або незнання того, куди йти.
Ось це я називаю найкращими сновидіннями. Дружина якось правильно сказала, мовляв, я в чужі сни більше ніколи вже не полезу, хоча пророчі сни, що передбачають з певною ймовірністю майбутнє, теж в принципі існують. Але вони скоріше з породи золотників: їх дуже мало і це дуже тонкий сновидецький пласт - чим більше себе налаштовуєш на сновидичну культуру, тим менше ти живеш у реальності: тобі це не треба.
Ну що до цього конкретно сну, то він взагалі передбачає наступне: коли людина спускається вниз по сходах то це людина намагається знайти свої минулі вчинки і підпорядкувати їх певній ієрархії значущості для себе нинішнього. Але ти сама сказала, що там у тебе в минулому нічого немає Що тебе там нічого, по суті, не тримає, а, значить, ти сама повинна сконструювати це минуле зі свого спілкування з дітьми, чоловіком, з друзями і подругами, твоєю свекрухою і мною у вигляді твого хоч і віртуального, але батька, з спілкування з іншими близькими тобі людьми або знайомими, щоб визначити, хто тобі дав щось духовно, хто тебе дратував у будинок духовному світі, з ким ти, зрештою, примирилася, а кого так і не перенесла і на дух ...
-.
Три речі даровані нам, щоб пом'якшити гіркоту життя: Сміх, Сон і Надія ... А вам теж у дитинстві якийсь страшний сон снився, який ви досі пам'ятаєте?
Вона: У дитинстві, та іноді зараз у мене буває щось нібито дереалізації або хроніка деградації ... Поки ж звично хочеться, щоб, як у казці, прийшов до мене принц, прямо поцілував уві сні і цей страшний сон, про цей страшний військовий рік , як рукою зняло ... А у вас? ... Пиликала гармошка ... Ні, не гармошка, а медіа-сирена.
Так, ну наx, весь сон пропав, доведеться святою водою квартиру освятити ... Але так не буде ... Тому я - справжня білоемігрантка і навчилася ненавидіти. А в реальному житті я біженка ... І, я не хочу розуміти нічого про війну, нічого не хочу знати і ні в чому не розбиратися, хочу забути, як страшний сон, з відповідями на запитання на кшталт:
 А які організації допомагають біженкам в Іспанії, і не бажаю дивитися відео на кшталт «як високорангово відкрити пляшку» де-небудь в іспанському Більбао за тридцять кілометрів від Біскайської затоки. навіть уві сні його сон виявився б сильнішим за зручності!
Він: Протягом тижня мені кілька разів снився сон, що я перебуваю у відносинах з дівчиною, і вона мені сниться не вперше, але, зважаючи на все, вона це плід моєї уяви, така ось херня ... А слідом за нею як токатто неодмінно звучать чужі Інтернет-рядки:
- Ти чуєш цей тихий звук?
– Це стукіт.
- Ти чуєш чийсь тихий плач?
– Це лікар.
Ти будеш здивований.
- Це сон?
- Вона прийшла за тобою.
Відкрий.
– Хочу дожити до ранку.
- Час.
- Застигло серце в грудях.
- Іди.
А ще крізь сни до нас рвуться клони з паралельних світів.
Він: Слухай…
Вона: Так?
Він: Мені снилося щось дуже важливе ... У твоїх силах втілити це в життя. Обіцяй, що зможеш з цим допомогти!
Вона: Хм.. Добре.
Він: Це був мокрий сон, в якому тебе було двоє.
Вона: Все ж даремно ти не вбив у собі мого швидкого клона ... Він тепер буде заважати нам обом ...
Його черговий поверхневий сон: він, загорнутий у плед, рано вранці марить на кухню, а там його кіт. Рижик млинці статечно готує, пахне свіжою кавою. до самого пробудження
Його реальність: горілим пахне, тому що його Рижику з ранку смажених пельменів захотілося з кефіром.
Вона: І знову мені сьогодні снився один поверхневий сон, який я вже бачила кілька років тому ... Правильніше було б сказати, що я в ньому брала участь, тому що всі рішення приймала я сама. мозок на всю ніч ... Початок нічим не відрізнявся від минулого сну: я була, як і завжди, шкода ... А можна я перестану почуватися порожньою і жалюгідною? 

Комментариев нет:

Отправить комментарий