События вплетаются в очевидность.


31 августа 2014г. запущен литературно-публицистический блог украинской полиэтнической интеллигенции
ВелеШтылвелдПресс. Блог получил широкое сетевое признание.
В нем прошли публикации: Веле Штылвелда, И
рины Диденко, Андрея Беличенко, Мечислава Гумулинского,
Евгения Максимилианова, Бориса Финкельштейна, Юрия Контишева, Юрия Проскурякова, Бориса Данковича,
Олександра Холоднюка и др. Из Израиля публикуется Михаил Король.
Авторы блога представлены в журналах: SUB ROSA №№ 6-7 2016 ("Цветы без стрелок"), главред - А. Беличенко),
МАГА-РІЧЪ №1 2016 ("Спутник жизни"), № 1 2017, главред - А. Беличенко) и ранее в других изданиях.

Приглашаем к сотрудничеству авторов, журналистов, людей искусства.

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

ПРИОБЕСТИ КНИГУ: Для перехода в магазин - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР
Для приобретения книги - НАЖМИТЕ НА ПОСТЕР

воскресенье, 17 июля 2022 г.

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь, ч.12у

Веле Штилвелд: Зріз Сновидінь, ч.12у

Майстер сновидінь, мені це не подобається ... І приберіть цю нав'язливу рекламу:
«Під час сновидіння зберіть певну кількість раковин мрій та отримайте віртуальний костюм «Сон вічної ночі», а до нього Камені Витоку та інші туманоїдні нагороди!» Час події, по серверу: 15.07.2022 10:00:00,закінчення версії 2.8
Зараз дуже рідко мене переслідує сон глибинних спогадів, але в дитинстві у мене був один такий чіткий спогад, в якому я була впевнена, що мене взагалі не існує, а я тільки сон якогось хлопчика, який був трохи старший за мене
А вчора вночі, мене вперше за півроку наздогнав сон-параліч і його свідоме сновидіння: тому я вирішила знайти музику до минулого сновидіння, і подивитися на свою нинішню реакцію: що буде?
Адже раніше я боялася цих штук: від стародавніх бобін до найновіших саунд-треків, бо вони, траплялося, дуже часто мене катували, а я ніколи навіть не намагалася хоч якось усвідомлено чинити опір… Можливо, я спала, в той час, як і батьки мали уповільнено ритмічний тантричний секс під понівечені синкопи мертвого до цієї жвавої вправи Таноса ...
Та ось що цікаво, це було зроблено навмисно або навіть пороблено, чи воно раніше виникало немов саме по собі… Мені потім саме це навіть цікаво стало… Бо всі ці зовнішні конвульсії пам'яті могли виявитися лише черговим батьківським патрональним оргазмом…
Ще було чудове сновидіння тоді, коли він грав на автоматі у стріт файтера, а я пройшла трохи далі перед цим павільйоном, і там побачила, як жива дівчинка років одинадцятої легко і сміливо вміла перетворюватися на пташку і при цьому літати... Я здивувалася цій крихітній індиго, мовляв, уже й такі здібності є у дітей в такому ранньому віці.
Вчора на ніч випила половину пігулки мелатоніну. Ніби півтора тільки грами, але всю ніч проклинала своє рішення. Пекельна ніч, поверхневий сон, це коли одним оком спиш і бачиш сон, а другим – контролюєш те, що відбувається. Невже я знову хотіла підглянути батьківський оргазм.
І ось тепер у мене не виходить довго заснути, а поверхневий сон перетворився на якесь жахливе наслання.
– Ну, може тобі все ж таки поспати?
– Ага, а як же, поспали: сіли, встали… і знову – сіли стали…
Пам'ятаю, що минулого разу в мене було кілька тижнів чудового сну в середині липня. І ще два дні кілька тижнів потому. Решту часу – це труднощі із засипанням, ридкий бповерхневий сон, і таке ж важке і бридке пробудження…
Це, напевно, повний місяць провокує той поверхневий сон, і всі подальші нічні кошмари, а також появи рваного сну, а спалахи на сонці провакують тривожність та безсоння. Ось як атмосферні явища впливають на сон метеозалежних людей і як з цим справлятися.
Словом, я вічний учасник дивних хохмічних ситуацій: наприклад, у нас на подвір'ї як медом намазано для нічних любителів стопариків та пива, а в мене поверховий сон. Якось я не витримала, вийшла на вулицю,і  попросити хлопців зробити розпивасик тихіше. Вони вибачилися і потім пішли, і ніби все ок, але чомусь мені за це – соромно... Типу, інші не скаржаться ж ... Так що соромно і за себе, і за них… У результаті до поверхневого сну додався ще й іспанський сором за отих п’яниць на халяву … Тягніть вже той сірий, забруднений дрібнозернистим минулим завісу. Бо зголошуюсь на антракт...
Ось і знову спала на диво погано. Сну як такого, напевно, було від сили лише дві години... Якісь спалахи перед очима ніби були всю ніч і немов поверхневий сон продукував їх якийсь. Порушення режиму сну дають вже про себе знати. Ну, нічого. Я думаю до кінця тижня з цим все нормалізується… А поки що вчора був димідрол, а сьогодні я вже пливу на кораблі без назви і часу… Ось і ненавиджу той поверхневий сон, бо після нього почуваюся неприємно… Я і сьогодні з дев'ятої вечора не можу просто заснути – нічого не допомагає, ловлю тільки поверхневий сон, а він – на хвилини та й все…
Бо вічний спонсор мого раннього пробудження – це не рівний, нервовий і нав'язливий поверхневий сон: коли ти прокидаєшся від будь-якого шурхоту…То мабудь віт того, що так багато сиджу в твіттері, що навіть коли падаю, нарешті, у свій поверхневий сон, мені сниться, як я гортаю інформаційну стрічку… І чим довше гортаю цю – трясця їй капосній – стрічку, тим більше твіти нагадують мені безглузді набори слів, що іноді просто лякає… Ось і сьогодні я думав, що хоч цієї ночі я нормально посплю, але в результаті у мене був черговий поверхневий сон, і зараз я почуваюся просто жахливо.
Звичайні сни будь-якого жанру та тематики, до самого пробудження аж до сонного паралічу – своїм калейдоскопом снів по-справжньому розважили мене. Ніч сьогодні виявилася нескушною, тому що всі види та підвиди сновидінь відвідали мій сон: люцидні, усвідомлені, контрольовані і тривожно поверхневі, і ті,що застрягають в свідомості  із розрядкою.

Комментариев нет:

Отправить комментарий